Всі рубрики

 

  

 

У ДТП винна реклама!

Розробка «власного» законопроекту щодо врегулювання питань, пов’язаних з зовнішньою рекламою, стала відповіддю Української асоціації зовнішньої реклами (УАЗР) на прийнятий у першому читанні ВР проект ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху». «Дорожньо-транспортні пригоди, які часто трапляються в Україні, ніяк не пов’язані з розміщенням біллбордів або сітілайтів», – зазначив на «круглому столі», який проходив 3 червня ц.р. та був організований Європейською Бізнес Асоціацією, президент УАЗР Артем Біденко. З його слів, як доводять європейські та американські експерти, зовнішня реклама стоїть майже останньою у списку причин нещасних випадків на дорозі. Проте якщо влада заборонить зовнішню рекламу, то це, по-перше, зруйнує малих та середніх підприємців, по-друге – знищить цілий сектор економіки. Результатом обговорення стала резолюція, яку підписали учасники. В ній, зокрема, наголошується, що дані наукових досліджень, які проводилися впродовж останніх 50 років у США, Європі та Російській Федерації, свідчать про відсутність прямої залежності між розміщенням об’єктів зовнішньої реклами біля автошляхів та кількістю ДТП, а сама зовнішня реклама не входить до головних чинників, що впливають на безпеку дорожнього руху, спроби розробників законопроекту №1061-5 звинуватити у низькому рівні безпеки на автошляхах України виключно зовнішню рекламу не мають під собою бодай жодного наукового підґрунтя та можуть бути визначені як волюнтаристські.
 
 

 

 

 

 

 




 

 

 

мастер по стиральным > машинам в Одессе>

ремонт кофемашин>

 

 

 

 


Анонс номера
№13-24 | 04 грудня
Тема тижня:
Надрокористування
 
 

Юридичні компанії України

______________________________

     

______________________________