Всі рубрики


«Нав’язливе» страхування

На сьогодні практично в кожному банку акредитовано по 10-15 страховиків, котрі почасти в боротьбі за клієнта вдаються до невиправданого зменшення страхових тарифів, що призводить до зниження якості страхових послуг, які надаються. Є випадки, коли банки зобов’язують клієнтів страхуватися в конкретних афільованих структурах, тим самим порушуючи право позичальника на вільний вибір страховика і створюючи підґрунтя для недобросовісної конкуренції. Крім того, сама процедура акредитації є непрозорою, обтяженою низкою передумов, зокрема обов’язковим розміщенням у банку депозитів на певну суму, що створює нерівні умови для компаній з різними обсягами бізнесу. Проблему нав’язування страхового супроводу окремих компаній під час споживчого кредитування потрібно вирішувати через законодавчі зміни для врегулювання принципів співпраці між фінансовими установами. Зокрема, на думку представників Ліги страхових організацій, слід встановити єдині вимоги для всіх компаній, які страхують кредитні ризики, та  ввести положення про те, що банки є уповноваженими агентами страхової компанії. При цьому в страховиків з’явиться можливість впливати на банк, спираючись на агентські угоди, якими передбачатиметься механізм взаємного контролю. Вкрай нагальним є прийняття нової редакції ЗУ «Про страхування», в проекті якої, з-поміж іншого, передбачено, що всі посередники під час реалізації страхових послуг мають пройти ліцензування і нести відповідальність. 
 
 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

 


Анонс номера
№13-18 | 30 вересня
Тема тижня:
Міжнародний арбітраж
Тема тижня
  • Ефективний арбітраж: який він?
Придбати PDF-версію
 
 

Юридичні компанії України

______________________________

   

  

 

 

______________________________