Всі рубрики

 

  

 

Розкручування бренду юрфірми

Яка роль PR-відділу в юридичній фірмі чи адвокатській компанії? Як побудувати ефективний діалог юристів та ЗМІ? На ці та багато інших запитань намагалися знайти відповідь PR-менеджери провідних юридичних фірм на круглому столі «Юридичний бізнес та ЗМІ: проблеми та перспективи», який був організований спеціалізованим виданням «Юридична газета» 29 жовтня 2009 р. Відразу варто зазначити, що, з точки зору представників окремих ЗМІ, проблеми співпраці гравців ринку юридичних послуг та спеціалізованих юридичних видань як такі відсутні. Для редакції «ПТ», приміром, актуальнішим є питання відкритості судів та суддів, прокуратури і її працівників. Водночас, як виявилось під час круглого столу, говорити про перфектність діалогу між юрбізнесом та ЗМІ також неправильно. Не секрет, що серед численних юридичних фірм, які існують на українському ринку, багато хто не має власних PR-, маркетингових відділів або прес-служб. І в такому випадку журналісти мають співпрацювати безпосередньо з юристами, зокрема, керівниками фірм. Як повідомила на круглому столі координатор з питань комунікацій ЮФ Magisters Анна Сіліна (на фото), завжди варто пам’ятати, що основною роботою юриста є його робота з клієнтом, а не написання статей та/або коментарів. Тому відсутність між професійним правником і журналістом такої сполучної ланки, як PR-менеджер, відчувається працівниками ЗМІ особливо гостро. Останнім часом на ринок виходять фірми, які надають юридичним компаніям послуги з комунікацій. Партнер Legal Marketing Solutions Світлана Новікова розповіла присутнім про так званий трикутник взаємодії «юридична фірма – спеціалізована консалтингова компанія – ЗМІ». Перевага такої схеми пояснюється грамотно побудованою співпрацею з використанням конкурентних переваг та унікальності кожної окремої юридичної фірми, що спрямована на інформаційні потреби того чи іншого видання.
 
 

 

 

 

 

 




 

 

 

мастер по стиральным > машинам в Одессе>

ремонт кофемашин>

 

 

 

 


Анонс номера
№13-24 | 04 грудня
Тема тижня:
Надрокористування
 
 

Юридичні компанії України

______________________________

     

______________________________