Реклама чи обман? Спільне засідання Комітету з інтелектуальної власності та рекламного права Асоціації правників України (далі – АПУ) та Комітету конкурентного права АПУ було проведене у форматі круглого столу. Захід присвятили практичним аспектам використання об’єктів інтелектуальної власності в рекламі, недобросовісній конкуренції та оманливій рекламі.
Випадки використання оманливої реклами та недобросовісної конкуренції найчастіше спостерігаються саме на ринках масового споживання. Тому боротьба з такими зловживаннями належить до сфери інтересів правників. Про хід подібних справ і про те, як домогтися справедливості в суді та Антимонопольному комітеті України (далі – АМКУ), розповіли адвокат ПЮА «Дубинський і Ошарова» Антон Коваль та директор ЮФ «Гелон» Сергій Іонушев.
Цікавим досвідом із судової практики вирішення спорів, що виникають при використанні інтелектуальної власності в рекламі, поділився з присутніми Олег Давиденко, керуючий партнер ЮФ «Арієс». Пан Давиденко розробив рекомендації для авторів та власників торгових марок. Зокрема, він порадив у відносинах щодо інтелектуальної власності завжди застосовувати практику укладання договору. «Щоб зберегти об’єкт авторського права від несанкціонованого копіювання та тиражування, слід контролювати, яким чином використовують його суб’єкти договірних відносин, та попередньо поцікавитися діловою репутацією цих суб’єктів», – зазначив доповідач.
Підводячи підсумки засідання, голова Комітету з інтелектуальної власності та рекламного права АПУ Наталія Мещерякова запропонувала присутнім спільно звернутись до АМКУ з проханням публікувати практику притягнення суб’єктів господарювання до відповідальності за використання оманливої реклами та недобросовісної конкуренції. Це рішення було підтримане. Комітети АПУ зроблять перерву у своїх засіданнях на літній період, тож наступна зустріч правників має відбутися у вересні.
|
|
Юридичні компанії України ______________________________
______________________________
|