Всі рубрики

 

  

 

Правове регулювання рекламної діяльності

На сучасному етапі розвитку ринкових відносин основним двигуном торгівлі можна вважати рекламу – інформування кого-небудь про що-небудь (зараз реклама не обмежується предметним колом). З одного боку, реклама забезпечує споживачів інформацією, сприяє досягненню високого рівня попиту, підтримує стимули до підвищення рівня життя, виступає засобом контролю якості товарів, а з іншого боку, може надавати інформацію, яка дещо перебільшена, вводити в оману, створювати перешкоди для чесної конкуренції, використовуючи різні методи та підходи, які виходять за межі етичних норм. Саме тому правове регулювання рекламної діяльності має вирішальне значення, адже спрямоване на запобігання і припинення недобросовісної реклами, що здатна зашкодити суспільним інтересам, майновим і немайновим правам фізичних та юридичних осіб. Українське законодавство, зокрема, Закон України «Про рекламу», постанова Кабінету міністрів України «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», врегулювало більшість відносин, що виникають у межах рекламної діяльності. Але не всі. Деякі важливі аспекти рекламної діяльності залишилися поза увагою законодавців. Так, Міжнародний кодекс рекламної практики від 02.12.1986 р. містить пояснення до принципів рекламної діяльності, таких як законність, пристойність, чесність, достовірність тощо. ‹...› Повний текст статті
 
 

 

 

 

 

 




 

 

 

мастер по стиральным > машинам в Одессе>

ремонт кофемашин>

 

 

 

 


Анонс номера
№13-24 | 04 грудня
Тема тижня:
Надрокористування
 
 

Юридичні компанії України

______________________________

     

______________________________