Всі рубрики

 

  

 

Про «Правовий тиждень» – з перших вуст

Ви тримаєте в руках 259-й номер «Правового тижня». Число не кругле, проте для колективу «ПТ» святкове, адже спекотними літніми днями п’ять років тому світ побачив перший випуск газети. Кожного року ми робили до цієї дати щось особливе: відбирали найцікавіші фото, підсумовували власні досягнення, розповідали про тих, хто залишається за кадром та сумлінно працює для вас. Цього ж разу ми вирішили піти іншим шляхом і відкрити вам «підсвідоме». Про те, як задумувалось та народжувалось наше видання, якими ми бачимо себе сьогодні та якими хотіли б бачити у майбутньому, розповість наш незмінний капітан, головний редактор Ксенія ДАЦЕНКО. – Перш за все вітаю нас усіх і вас особисто із п’ятою річницею виходу першого номера «Правового тижня». Що мотивувало вас до створення спеціалізованого юридичного видання, як народжувався «ПТ»? – На момент запуску «ПТ» я вже мала значний досвід роботи у спеціалізованій юридичній пресі. Чималий досвід та напрацювання мала й моя команда, зібрана на той час з усіх існуючих юридичних видань. Думаю, що саме спільний досвід дозволив побачити проблеми, які мають спеціалізовані ЗМІ, та вивчити інтереси юридичної спільноти як ключової цільової аудиторії. Тогочасний ринок юрпослуг активно розвивався та самостверджувався через ЗМІ, у країні відбувалися бурхливі державотворчі процеси, цікаві судові баталії, зростала та диференціювалася законодавча база, створювались численні юридичні компанії. Усе це вимагало об’єктивного, а головне, неупередженого висвітлення, що спиралося б на інтелектуальну та професійну платформу. Газета мала стати вільною трибуною для всіх, хто мав обґрунтовану власну позицію, та своєрідним рупором юридичної спільноти. Тому можна сказати, що народження «ПТ» було вимогою часу. – Звісно, гарна ідея – вже півсправи, але яким був шлях від задуму до першого номера? – Шлях, звісно, не був простим – ми усвідомлювали і рівень власних можливостей, і стан конкурентного середовища, і складність завдань, що стоять перед нами. Цей шлях вдалося подолати завдяки ентузіазму команди однодумців, підтримці лише декількох, але надійних партнерів та просто добрих і розумних людей, які допомагали з ідеями та їх реалізацією. – Зрештою проект втілили в життя, та, мабуть, тільки вам зрозуміло, чи вдалося повністю реалізувати задумане? – Можу сміливо констатувати, що «Правовий тиждень» відбувся як незаангажоване професійне видання, і навести на підтвердження цього чимало аргументів. Нас впізнають і знають на рівні з конкурентами, чиє існування вимірюється 10-, 15-, а подекуди й 20-річними проміжками часу. Приємно усвідомлювати, що за п’ять років наше видання отримало гідну читацьку аудиторію, яка об’єднує всіх без винятку правників: від законодавця, викладача, студента до адвоката, прокурора, нотаря, судді, з багатьма із яких нам вдалося побудувати дружні стосунки. Ми ніколи не залишалися осторонь і залюбки бралися за гострі та актуальні для юридичної спільноти теми, намагаючись при їх висвітленні дотримуватися балансу думок та журналістських стандартів. Тобто задумане вдалось реалізувати, і ми по праву пишаємося тим, що співробітництво із «Правовим тижнем» отримує високу оцінку в наших постійних дописувачів та передплатників. Доказом цього є й велика кількість привітань, яку, незважаючи на період відпусток, ми продовжуємо отримувати кожного дня. – Як би ви оцінили існуючий ринок юридичних ЗМІ? Чи відповідає він потребам та запитам своєї аудиторії? Цей ринок уже насичений, і новим виданням доволі складно знайти свою аудиторію. У країні достатньо представників юридичної професії, яким цікава спеціалізована преса. Тому в кожного видання є своя більш-менш постійна аудиторія. Хоча останніми, кризовими роками спостерігається тенденція, тривожна для правових видань. Амбітні юридичні компанії в пошуках клієнтів більше працюють із діловими та суспільно-політичними ЗМІ та телебаченням, залишаючи спеціалізовані видання на периферії своєї уваги. Відповідно, і нам слід змінюватись, ставати цікавішими для бізнес-аудиторії. – Крім юридичних ЗМІ видавці намагаються реалізовувати й інші проекти: однойменні веб-ресурси, рейтинги, вузькоспеціалізовані видання… Як ви оцінюєте цю тенденцію та чим може похизуватися видавництво «Юридичний світ»? – Безумовно, сучасна ділова людина, якою є наш читач, більшість інформації отримує зі Світової павутини. Тому ми вже п’ять років представлені в Мережі та поступово привчаємо читачів до електронної версії газети. Таким чином, «ПТ» не лише пропонує передплатнику економічно привабливіший продукт, але й робить свій внесок у захист довкілля. Щодо рейтингів, то юридична спільнота вже давно зрозуміла їх справжню природу. Новачкам на ринку вони допомагають заявити про себе, а відомим фірмам – нагадати про своє існування. Сумніви колег щодо справедливості й об’єктивності цих рейтингів вважаю виправданими. Тому ми пішли іншим шляхом, готуючи до виходу свою «першу ластівку» – каталог «Юридичні фірми для підприємств України». Ми зробили юридичному ринку відкриту пропозицію щодо участі в каталозі, доповнивши презентаційні матеріали компаній об’єктивно кращими проблемними матеріалами щодо окремих галузей права. Каталог буде розповсюджений серед начальників юрдепартаментів і керівників 5 тис. найбільших вітчизняних підприємств. Ми сподіваємося, що це видання допоможе підприємцям вирішити свої проблеми, правникам знайти клієнтів, а не слугуватиме виключно іміджевим інструментом. – Яким ви бачите «ПТ», коли він зустрічатиме десятирічний ювілей? Як розвиватиметься видання, чи змінюватиметься і як саме? – Високі стандарти якості матеріалів, вірність власним традиціям, об’єктивність і доступність для кожного правника – ці критерії залишаться незмінними. Зараз намагаємося втілити в життя практику постійних рубрик за галузями права, на які є особливий попит аудиторії, та шукаємо для цих рубрик постійних партнерів. Маємо надію, що складемо гідну конкуренцію професійним виданням завдяки спецрубрикам із судочинства, нотаріату, адвокатури, які сприятимуть розвитку професії та її публічності. Сподіваємося також, що рівень активності дискусій, що ведуться правниками на сторінках газети, зростатиме. З часом плануємо запустити аналог форуму на нашому сайті www.legalweekly.com.ua. Загалом газета готова змінюватись і прогресувати, втім важливо, щоб те ж саме відбувалось і з юридичною спільнотою!  Розмову вів Георгій ЯЦУНСЬКИЙ
«Правовий тиждень»
 
 

 

 

 

 

 




 

 

 

мастер по стиральным > машинам в Одессе>

ремонт кофемашин>

 

 

 

 


Анонс номера
№13-24 | 04 грудня
Тема тижня:
Надрокористування
 
 

Юридичні компанії України

______________________________

     

______________________________