Всі рубрики


Нотарі і Twinning

Українська нотаріальна палата співпрацюватиме з експертами проекту Twinning «Допомога у створенні та розвитку вільного ринку земель в Україні шляхом перегляду нормативно-правової бази земельної сфери та посилення інституційного потенціалу Держземагентства України». Такої домовленості було досягнуто в результаті зустрічі керівництва УНП з представниками проекту. Зустріч була присвячена підготовці детального технічного завдання для проекту Twinning, який  охоплюватиме сферу земельних відносин щодо запровадження і розвитку ринку земель та управління землями державної власності, в тому числі оренди, оцінки і продажу земель з метою розвитку цієї галузі відповідно до найкращої практики ЄС. Мета проекту Twinning полягає у створенні сприятливого ринкового середовища та підвищенні інвестиційної привабливості  аграрного сектору економіки шляхом ефективного введення в обіг земель сільськогосподарського призначення та управління землями державної власності. Крім того, в ході зустрічі її учасниками було розглянуто питання партнерської участі Української нотаріальної палати у програмі Twinning та співпраці сторін з питань розробки Порядку застосування Закону України «Про державний земельний кадастр». Довідково: Для України Twinning є формою прямої технічної співпраці між центральними органами виконавчої влади країни, що виступають бенефіціарами цього виду зовнішньої допомоги ЄС, та органами влади країн-членів ЄС. Twinning забезпечує обмін практикою між державними органами країн-членів ЄС та їхніми українськими партнерами. Проекти Twinning, що реалізуються в Україні, повинні, щонайменше, передбачати деякі елементи наближення українського законодавства до acquis communautaire та компоненти інституційної й структурної реформи.
 
 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

 


Анонс номера
№13-18 | 30 вересня
Тема тижня:
Міжнародний арбітраж
Тема тижня
  • Ефективний арбітраж: який він?
Придбати PDF-версію
 
 

Юридичні компанії України

______________________________

   

  

 

 

______________________________