Всі рубрики

 

  

 

Надання адміністративних послуг в режимі онлайн.



«Запровадження електронних онлайн сервісів при реєстрації бізнесу, а також під час отримання витягів, виписок і довідок на сайті Міністерства юстиції спростить процедуру надання адміністративних послуг громадянам і бізнесу. Отримати необхідні документи можна без електронного цифрового підпису та за дуже широким пошуковим критерієм», - зазначила в ході круглого столу за участі представників Мін’юсту та представників бізнес-спільноти перший заступник Міністра юстиції Наталія Севостьянова.

Нова система дає змогу самостійно сформувати необхідний документ, сплативши цю послугу банківською карткою. Вартість електронних документів на чверть нижча за паперові аналоги і становить 48 грн 68 коп. 

«Електронні довідки матимуть таку саму юридичну силу, як і будь-який документ, який раніше видавав реєстратор», – наголосила Наталія Севостьянова.

За її словами, запровадження електронних сервісів дасть змогу ліквідувати корупційну складову, а бізнесмени зможуть щорічно економити близько 400 млн грн, які вони витрачали на «пришвидшення» процедур. Крім того, онлайн сервіси допоможуть зекономити час, адже процедура формування документів нині займає близько 5 хвилин замість півгодини раніше.

Вона також повідомила, що реформування реєстраційної системи забезпечить покращення позицій України в рейтингу легкості ведення бізнесу Doing Business. За напрямком реєстрації бізнесу країна підніметься з 76 місяця до 12 місця, а при реєстрації власності – з 59 місця до 35 місця.
 
«Загалом Україна зможе піднятися з 96 на 79 позицію. Як показує досвід інших країн, підвищення рейтингу на 1 позицію може забезпечити зростання обсягу інвестицій на 500 млн дол.», – зазначила пані Севостьянова.

Вона також поінформувала представників бізнес-спільноти про плани з передачі реєстраційних функцій місцевим органам влади та нотаріусам. Завдяки цьому буде утворене конкурентне середовище, яке забезпечить підвищення якості послуг. За державою залишаться лише кілька функцій.

«Держава залишиться власником реєстрів для того, щоб контролювати їх зміст, держава надаватиме доступ окремим новим суб’єктам до цих реєстрів і визначатиме мінімальні стандарти якості надання послуг. А вже ринок буде визначати, хто краще і швидше зможе надавати ці послуги», – повідомила перший заступник Міністра юстиції.

Великим проривом у реформуванні реєстраційної служби і полегшенні ведення бізнесу в аграрних регіонах, на її переконання, стала передача функцій з реєстрації прав оренди сільськогосподарських земель нотаріусам.

«В Україні працює 7000 нотаріусів. Тож селянам більше не доведеться вистоювати черги. Вони зможуть звернутися до будь-якого нотаріуса, якому вони довіряють», – наголосила Наталія Севостьянова.

Заступник Міністра юстиції з питань виконавчої служби Сергій Шкляр повідомив: 1 травня у Києві, Сумській області та у відділі примусового виконання центрального апарату Мін’юсту стартує пілотний проект з реформування системи виконання судових рішень.

«Передбачена додаткова винагорода до 2,5% від суми виконання державним виконавцем за повне і своєчасне виконання судових рішень. Державні виконавці не будуть прив’язані до свого робочого місця. Вони працюватимуть з планшетами, маючи змогу виїжджати на місце, фотографувати арештоване майно, виносити необхідні постанови і направляти їх у відповідні органи. В рамках цього пілотного проекту запуститься й автоматичний розподіл виконавчих проваджень», – повідомив заступник Міністра.

За його словами Мін’юстом підготовлено 2 законопроекти, покликані забезпечити запровадження змішаної системи виконання судових рішень. Також продовжиться вдосконалення Системи електронних торгів арештованим майном «СЕТАМ».

Зі свого боку директор Департаменту державної реєстрації Сергій Бенедисюк закликав представників бізнес-спільноти надавати відгуки про новації, які запроваджує Міністерство юстиції.

«Нам потрібна інформація про проблеми, які можуть виникати в ході реалізації проектів, які вже діють. Адже всі ми добре розуміємо, що новації на перших етапах ідеально працювати не будуть. Якщо у бізнесу виникатимуть технічні чи організаційні проблеми, особливо в регіонах, просимо одразу повідомляти про це. А ми робитимемо все можливе для якнайшвидшого усунення цих проблем», – зазначив він.

За словами виконавчого директора Європейської бізнес асоціації Анни Дерев’янко, бізнес схвально оцінює запровадження системи надання адмінпослуг в режимі онлайн. Це дає можливість легко оплатити і отримати виписку. 

«Не треба бігти до каси Ощадбанку, а потім знову йти за довідкою. Ми маємо вітати такі кроки, які покликані зробити послуги і сервіси кращими і ефективнішими», – зазначила керівник ЄБА.

Вона також наголосила на важливості змін у системі виконання судових рішень. Адже це одна з найболючіших проблем бізнесу.

«Ефективність виконання рішень – це саме те, на що найчастіше жаліється бізнес. Тому запуск пілоту в сфері примусового виконання судових рішень є стратегічно важливим. Якщо він запрацює, і виконавці будуть ефективними і вмотивованими на виконання рішень, бізнес від цього тільки виграє», – наголосила Анна Дерев’янко.
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 




 

 

 

мастер по стиральным > машинам в Одессе>

ремонт кофемашин>

 

 

 

 


Анонс номера
№13-24 | 04 грудня
Тема тижня:
Надрокористування
 
 

Юридичні компанії України

______________________________

     

______________________________