Всі рубрики
Реєстраційні спрощення.


Задля покращення бізнес-клімату в Україні Міністерство юстиції розпочало процес спрощення форм, які подаються бізнесом та громадянами до реєстраційних служб. Про це 26 червня в ході прес-конференції повідомили перший заступник Міністра юстиції Наталія Севостьянова та директор Департаменту державної реєстрації Мін’юсту Сергій Бенедисюк.

За словами Наталії Севостьянової, першою ластівкою змін стане Реєстраційна картка про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців – так звана Форма 4.

«Форма 4 – це величезний документ на 10 сторінок, який був дуже складним для заповнення. Щоразу, якщо вам потрібно було внести хоча б одну якусь зміну, наприклад, юридична особа змінила місце перебування, все одно треба було подавати заново всю цю форму. Ми спростили процедуру по формі 4. Якщо у вас змінився один пункт, для прикладу треба внести бенефіціарів, ви заповнюєте лише 1 сторінку, де вказуєте, які саме зміни хочете зробити. Вся інша інформація вже є в реєстрі і її не потрібно по кілька разів оновлювати й заповнювати», – зазначила Наталія Севостьянова.

Вона також повідомила, що спрощення внесення змін за Формою 4 – це лише перший крок. У подальшому буде презентовано всі форми, які будуть скорочені до такого простого зразка.

Як зазначив Сергій Бенедисюк, основною метою спрощення є забезпечення доступності форм для кінцевого споживача.

«Ми прибираємо архаїзми, ми зменшуємо кількість сторінок, ми об’єднуємо деякі графи форм, щоб особи, які звертаються до органів державної реєстрації, могли максимально комфортно і ефективно надати реєстраторам відповідну інформацію», – наголосив директор Департаменту держреєстрації.

Крім того, нововведення дасть можливість розвантажити реєстраторів за рахунок обробки меншої кількості паперів та збільшення кількості документів, які надходять до реєстраційних служб поштою.

«Раніше люди майже не користувалися можливістю надіслати заповнену форму зі змінами поштою через те, що кожна сторінка такої форми мала бути завірена у нотаріуса. А це чималі кошти. Нині, коли для змін треба надіслати лише одну сторінку, ця сума буде значно меншою, тож ми очікуємо зростання кількості тих, хто надсилатиме дані через пошту. Скорочення кількості сторінок і уніфікація форм, які заповнюються, допоможе не лише споживачам послуг, а й державним реєстраторам. Скоротиться час, який держреєстратор витрачає на обробку форм і на їх сканування. Це, знову ж, позитивно відобразиться на споживачах, адже реєстратор зможе за день приймати більше клієнтів», - зауважив Сергій Бенедисюк.

Він також повідомив, що спрощення форм, які подаються до реєстраційних служб, є проміжним етапом реформування системи. У подальшому буде запроваджено систему електронного подання відповідних документів.

Учасники прес-конференції також нагадали, що Верховна Рада підтримала ініціативу Міністерства юстиції, якою строк подачі даних про кінцевих бенефіціарів до реєстру було продовжено до 25 вересня.

Вони закликали бізнесменів вже зараз внести необхідні зміни і не відкладати з подачею відповідної інформації до останнього моменту, адже це знову може призвести до черг та незручностей.
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Анонс номера
№9-14 | 24 вересня
Тема тижня:
Банкрутство
Тема тижня
  • Урахування процесуальних нюансів допоможе боржникам і кредиторам уникнути зайвих витрат.
  • Принцип безсумнівної повноти дій ліквідатора у ліквідаційній процедурі.
Придбати PDF-версію
 

  

Юридичні компанії України

______________________________

   

  

 

 

______________________________