Всі рубрики

 

  

 

Проект будиноку юстиції Київщини.


 
24 липня ц.р. міністр юстиції Павло Петренко, голова Київської ОДА Володимир Шандра та перший заступник голови Київської обласної державної адміністрації Лев Парцхаладзе презентували проект нового сервісного центру адміністративних послуг, який обслуговуватиме жителів Київщини.

За словами міністра юстиції, Київська область є одним із пілотних регіонів, де запроваджуються реформи Мін’юсту.

«Сьогодні ми робимо в Київській області історичний крок. Нова місцева влада створює нові сервіси і отримує відповідне фінансування для цього. А українці, які проживають на Київщині, зможуть отримати сервіс європейського рівня при реєстрації компаній, нерухомості, землі, актів цивільного стану», – зазначив очільник Мін’юсту.

На його переконання, у майбутньому Київська область має стати одним із локомотивів для всієї України.

«Після відкриття центру надання сервісів за новими стандартами Київщина буде зразком для всіх інших регіонів, які рухатимуться тим самим напрямком. Це буде новий стандарт відношення держави до людини, коли громадянин, зайшовши до центру, отримуватиме консультацію та допомогу і виходитиме з центру задоволеним», – додав Павло Петренко.

Він також повідомив, що Мін’юст спільно з європейськими та американським партнерами забезпечить навчання працівників центру. Крім того, відомство допомагатиме в проведенні конкурсу на вакантні посади, участь в якому зможе взяти максимально широке коло бажаючих, та забезпечить центр сучасним програмним забезпеченням.
Він звернув окрему увагу на те, що це вже не перший центр нового формату, який планують відкрити в Україні. Нещодавно про намір відкрити схожий заклад заявила одеська влада. Там проект має повноцінно запрацювати вже в жовтні.

За словами міністра, справжня децентралізація можлива лише тоді, коли звичайна людина відчує, що влада стає ближчою до неї, що влада стає більш контрольованою, прозорою і не корумпованою, а побутові сервіси, на які громадяни мають право за законом, перестануть бути каторгою.

«Тому наше спільне завдання – якісно змінити відношення чиновників до громадян. Щоб проста людина менше спілкувалася з держслужбовцями, щоб вона мала менше проблем із  бюрократією. Це можливо тільки через ті реформи, які ми разом запроваджуємо – через передачу повноважень місцевим органам влади, через спрощення і запровадження електронних сервісів», –резюмував Павло Петренко.

Голова Київської ОДА Володимир Шандра у свою чергу зауважив, що головне завдання влади – звести до мінімуму контакт громадян та чиновників, і забезпечити всі умови для того, щоб влада надавала сервіси українцям, а не створювала їм проблеми.

«Цей процес має бути прозорим, швидким і приємним. Ми робитимемо все можливе, щоб жителі Київщини при спілкування з державою виходили задоволені, отримували документи швидко та максимально якісно», – додав голова ОДА. Він також повідомив, що вже найближчим часом на сесії облради буде прийняте рішення про оголошення відкритого конкурсу, в ході якого буде обрано забудовника для нового сервісного центру.

Перший заступник голови Київської обласної державної адміністрації Лев Парцхаладзе поінформував присутніх, що під час вибору моделі, за якою буде створений центр, був проаналізований досвід багатьох країн. «Проаналізувавши систему роботи реєстраційних органів різних країн, ми дійшли висновку, що найзручніша з них – у Грузії, де працюють «будинки юстиції». Тому ми прийняли рішення створити аналогічний сервісний центр для надання послуг. Будинок юстиції Київщини побудують поруч із будинком облдержадміністрації, поруч з метро», – повідомив заступник голови ОДА.

Головною метою створення такого центру, за його словами, є знищення усіх проявів побутової корупції, скорочення строків та кількості документів при вчиненні реєстраційних дій, а також  забезпечення якісних та швидких послуг населенню.

«Сервісний центр дасть можливість швидко, легко та зручно, а, головне, за помірну ціну отримувати державні послуги без корупції та бюрократії», – додав Лев Парцхаладзе.

Він також повідомив: на початку центр надаватиме послуги з реєстраційних, архітектурно-будівних, міграційних, земельних та виконавчих питань. Далі кількість послуг розширюватиметься. При цьому процес видачі документів має займати не більше 2 хвилин, а прийому – не більше 15.

Загальна площа центру становитиме близько 1000 кв. м. Тут буде обладнано просторий хол, де українці зможуть дочекатися своєї черги, кафе, дитячу кімнату. Звести будівлю центру планують вже до кінця цього року.

Павло Петренко та Володимир Шандра також підписали Меморандум про взаємодію та співпрацю.
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 




 

 

 

мастер по стиральным > машинам в Одессе>

ремонт кофемашин>

 

 

 

 


Анонс номера
№13-24 | 04 грудня
Тема тижня:
Надрокористування
 
 

Юридичні компанії України

______________________________

     

______________________________