2013-06-25Отримання штрихового коду: статистика, нормативні документи, практика. Практично кожен український товаровиробник використовує штриховий код для продажу своєї продукції через контрольно-касові вузли як маленьких магазинів, так і гіпермаркетів. Штриховий код складається з послідовності штрихів і проміжків, які ґрунтуються на унікальному ідентифікаційному номері. Один...
2013-06-25«Непаралельне» ставлення до паралельного імпорту в Україні. У світі існує усталена практика, згідно з якою оригінальні товари, позначені торговельною маркою з дозволу правовласника, ввозяться на територію іншої країни не офіційними дистриб’юторами, а іншими особами без спеціальної згоди. Оскільки таке ввезення здійснюється не через уповноважених імпортерів...
2012-12-25Комерційна таємниця vs правоохоронний документ. Менеджерам вітчизняних підприємств, які можуть вважатися власниками або користувачами об’єктів інтелектуальної власності (далі – ОІВ) і висококваліфікованих кадрів, що забезпечують унікальність їхньої позиції на ринку, доводиться стикатися із проблемою їх витоку. Витік – і переманювання,...